eemmaatomlinson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma Olsson - 29 september 2012 10:50

Nu sitter vi i bussen, påväg någonstans heeemligt! Men vi åker vill Malmö :-)

Men vi får inte ha mobiler med oss, och det är den jag använder nu, (sssshhhhh) :P
Jag och Louise ska kolla på pretty little liars ikväll :D:D:D

Hejdo <3

Av Emma Olsson - 29 september 2012 08:04

Godmorgon solstråle!
Igår glömde jag helt bort att göra en hiss eller diss! :(
Så här kommer den nu :D

DISS - DÅLIG PLANNERING
Jag suger veeeeerkligen på att planerar, t.e.x med läxor och när jag ska göra läxorna... Det slutar alltid med att man sitter och gör dem kvällen innan de ska lämnas in! :-( ett tips är ju egentligen att plugga söndag-måndag-tisdag så har man redan gjort läxorna till hela veckan! Men inte går min hjärna med på det, inte.
Har du något tipps till dåliga planerare? Kommentera det då, snälla!!

Av Emma Olsson - 27 september 2012 21:46

La aldrig in bilden!! Ooojjjj :P
Men lägger in den nu! ^^

Av Emma Olsson - 27 september 2012 21:45

Har precis varit på taekwondo! Idag har det varit en riktigt jobbig men kul dag, på idrotten i skolan hade vi orientering, och fick reda på att jag har typ C i idrott, men ska göra allt för att få högre!!
Sedan taekwondo nu i 1,5 timme. Men det va riktigt kul! :D:D
Lägger in en liten bild från taekwondon, (men gör "lite" fel) ....
Hejdo <3

Av Emma Olsson - 26 september 2012 20:59

Följ mig på instagram - eemmaabiieber
Gifboom - eemmaabiieber

:D
Ska skriva lite mer på bloggen imorgon!

Bjuder på en bild på en ... Skata! :D:D
Hejdo

Av Emma Olsson - 23 september 2012 13:50

Dagens låt blir "Turn up the music" med Chris Brown.

Tyckte det kändes bra, med tanke på att han kommer till sverige, och fick reda på det typ för några dagar sen, och kom på det nyss igen     


Av Emma Olsson - 23 september 2012 11:26

Denna helgen har jag tjänat 95 kronor i dricks, och sen kommer jag få pengar för för säljandet, och då har jag tjänat typ 200 kronor denna helgen på att sälja Kvällsposten :D:D
Och idag orkade jag inte gå runt och bära på den tunga väskan, så min pappa satte fast en sån cykelkärra som man åkte i när man va liten, och så följde min mammmiii med :)
Det e naaaajjjjjssss :D
Hajdo

Av Emma Olsson - 22 september 2012 21:56

Nu är vi hemma från festen. Är för trött för att skriva detaljerat om festen, men här kommer några bilder!

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards