eemmaatomlinson

Alla inlägg under december 2012

Av Emma Olsson - 31 december 2012 23:12

Gott nytt år på alla er vid skärmarna!! Hoppas att ni längtar efter en grym nystart och fortsättning lika mycket som mig! :D
Och hoppas ni har en awesome kväll och tar 2013 med storm!! :D
Gott nytt år på daj, vi ses nästa år!! :D:D

Av Emma Olsson - 31 december 2012 17:26

Fullt klädd och fixad nu! :D

Av Emma Olsson - 31 december 2012 17:13

Nu e sminket klart också! :D

Av Emma Olsson - 31 december 2012 16:29

Här kommer mina nyårsnaglar!! :D
De ser kanske inte så bra ut på bilden, men jag har 'slipat' mina naglar och så, sen har jag målat med "Paris pink" nagelack, sattit på söta dekorationer och målat över allt med ett Top coat, för att dekorationerna ska sitta fast längre och bättre! ^^

Av Emma Olsson - 30 december 2012 23:40

Idag va jag och shoppade med mina föräldrar igeeen ... Sista innan nyår! ^^
Jag kommer bli enda barnet på nyår, men förhoppningsvis kommer jag lämna boet nästa nyår och fira med kompisarna istället! :D
Idag köpte jag en träsak där det står "There's only room for one diva in this house" och en fickplunta, men den va sönder, så ska lämna tillbaka den :/

Ååååhhhh, nyår imorgon!! Så mycket har hänt under detta året.. Men samtidigt så lite .. Det får jag ändra på nästa år, 2013 ska bli det bästa året någonsin!! :D

Av Emma Olsson - 29 december 2012 14:29

Igår följde jag med mina föräldrar när de handlade, då handlade jag fyra ansiktsmasker och ett läppglans! ^^ Sen åkte jag hem, och typ kvart i sju hämtade min pappa Filippa så åkte vi till Astrid, sen sov vi där! :D vi blev vääääldigt många, 8 stycken först, men Michelle och Freja sov inte hos Astrid :( Och Astrid har två katter som e jäääääääättesööta!! Man smälter!! :')

Vi gick inte och la oss förrän typ 3-4 något på natten, och när klockan va runt två på natten satt vi och kollade på hitta nemo!! xD<3

Åååhhhh, jag får inte glömma - jag köpte ljusslingor när jag och Amanda va iväg och handlade, och igår satte min pappa upp dem i mitt rum åt mig, vill egentligen ha runt hela rummet, men det skulle blivit konstigt ... :/ :( lägger ut bilder!! :D

Av Emma Olsson - 28 december 2012 11:51

Mitt ansikte blev helt konstigt på bilden så jag täckte över det! :b

Av Emma Olsson - 28 december 2012 11:37

Godmorgon! Igår var jag och Amanda och shoppade, först va vi på emporia, och där hittade Amanda jättemycket, och jag ingenting :( vi gick där från 11 till 16 ... Sen åkte vi till Burlöv center, och där på rusta köpte jag ansiktsmasker och ljusslingor, och på bc köpte jag höga strumpor (de på bilden ^^)

Idag ska jag åka iväg och handla med mina föräldrar :D fast kommer antagligen gå själv xD
Hejdo <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards