eemmaatomlinson

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Olsson - 30 juli 2012 08:49

Ska bara passa på att lägga in två utav mina favvobilder på underbaraste Larry Stylinson (louis tomlinson och Harry Styles)
ÄLSKAÄLSKAÄLSKA

Av Emma Olsson - 28 juli 2012 20:47

Kollar på OS i London med pärona, även om jag sitter mest med mobilen :S
Längtar som faan både till OS 8.de och 14.de augusti ... Den 8.de är det taekwondo i os, och den 14.de ska one direction sjunga vid avslutningscermonin!! ;'******


Sen ska jaog skriva det bästa fusket jag vet för Sims 3 , även om jag inre spelar längre ..
Du tar upp fuskrutan, och skriver in testingcheatsenabled true , sen håller du inne shift och trycker på te.x Brevlådan, då kan du göra alla glada, skaffa vilket jobb du vill, bli vän med random simmar och annat. Om du har Sims 3 husdjur och Bill ha en enhörning, men orkar inte göra så din sim uppfyller kraven, så trycker du in fusket , håller in shift och trycker på enhörningen. Då kan du lägga till enhörningen till din familj.
MEN när du använt fusket så måste du ta upp fuskrutan och skriva in testingcheatsenabled false för att stänga av fusket, annars kan spelet börja sega ... :/

Av Emma Olsson - 27 juli 2012 20:36

Nu har vi sett filmen "snow white and the huntsman" , och den va sjukt bra! Rekommenderar den starkt!!
Och denna gången köpte jag inga popcorn, utan nu köpte jag nötter istället - like a baws
Men jupp, en film man måste se, kristen är en så sjukt bra skådespelerska

Nu ska vi hem till Ellen och kolla efter skådespelarjobb och sånt till henne, awesooome!

Av Emma Olsson - 27 juli 2012 16:48

Ja, jag råkade skriva fel :P
Jag ska inte kolla på violer, jag ska kolla på bio med *
DAMN YOU AUTOCORRECT* .. D:

Av Emma Olsson - 27 juli 2012 16:45

Ska snart åka och kolla på violer Ellen och Ellens pappa, vi ska kolla på "snow white and the huntsman"!! Den erfar riiiktiiigt bra, och längtar som in i! :D
Synd bara med ryktena, om att kristen stewart ska ha varit otrogen med regissören till filmen :/ både jag och Ellen tycker att Robsten är ett så fint par <3

Av Emma Olsson - 26 juli 2012 15:18

Nu har vi kört minigolf, och ja, jag förlorade ... Väldigt stort ... Du kan se där nere ... Men, JAG SLOG TVÅ HOLE-IN-ONE!! 8D

Efter minigolfen åt vi glass, och jag åt glassen "kladdkaka", den smakade vääääldigt mycket kladdkaka :p
Nu sitter vi i bilen påväg hem, och jag och mina brossor dricker vars en coca-cola ^^

Av Emma Olsson - 26 juli 2012 12:08

Nu sitter jag och min familj i bilen, påväg till .... Minigoooolf!! :D:D
Det va superlängesedan hela min familj gjorde något, så det kommer bli askul! ^^ :D

Av Emma Olsson - 26 juli 2012 09:24

Jag kan börja med att skriva att bukfetma är en fettsamling runt bukhålan, tarmarna och organen. Det yttre bukfettet, altså det som blir "mulligt" på magen, är ofarligt, till en viss mängd. 

Den inre bukfettman däremot, kan vara farlig. Din mage kan se ut som en gravidmage, och vara hård (och det e inte muskler). Om du är över 80 cm runt magen har du högre risk för att få hjärtsjukdomar och annat. 


När man har bukfett som syns, kan man vara väldigt osäker med kläder och badkläder (som jag). De bästa kläderna tycker jag är stickade eller vanliga stora tröjor, eller svarta mönstrade tröjor. 

Om du vill att ditt bukfett ska försvinna måste du såklart träna, och då menar jag inte två ggr i veckan, varannan vecka. Nejnej, om du verkligen vill ha ut något av din träning, ska du träna ett par gånger i veckan, om du e ny med träning kan du börja med 2 ggr i veckan, sedan pressa mer och mer. 

Tänk också på att ha regelbundna måltider, frukost, lunch och middag. Sedan ska du äta bra frukt, grönsaker och bär som "mellis" efter jobbet eller skolan.  Om du vill ha något snacks till bio eller liknande, ta med dig lite bär och nötter (osaltade) , en väldigt bra fiberkälla!

Till frukosten och mellisen ska du också byta ut dit onyttiga, vita bröd mot ett gott fullkornsböd. 


Många tänker inte på detta - men sömnen påverkar din vikt också, man ska sova minst 8 timmar om natten för att må bra, om man te.x somnar kl. tre på morgonen och går upp kl. sju varje kväll kommer du sänka ditt IQ, ditt humör, din hälsa, ditt utseende, få bredare midja och mer fett på magen.  "Skönhetssömn" , tänk på det!


Undrar du något eller liknande, ställ en fråga i frågerutan, och kommentera gärna dina tankar kring ämnet. 

                                                      källor: egen erfarenhet, solo, ne


Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards