eemmaatomlinson

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Olsson - 27 november 2012 21:37

Bilden laddades inte upp ... :( -.-

Av Emma Olsson - 27 november 2012 21:35

Såhär mycket godis blev det! :D:D
Ja köpte också GODISSTÄNGER som jag ska ha i mitt skåp i skolan! Hehe! :P

Av Emma Olsson - 27 november 2012 17:44

Vi ska ha ett disco på vår skola för 4or till 6or. Det e min klass som ska hålla i det! :D
Nu ska jag, min mamma och Louise åka och handla godis till discot på något sånt ställe där man kan handla jättestora paket :D:D

Foootar allt godis sen och lägger in!! xP
Hejdo<3

Av Emma Olsson - 26 november 2012 20:36

Idag har jag fått en förkylning (D:) OCH JAG HAAATAR DET!! :'(
Sen under dagen fick jag också ont i magen ... Men jag va ändå kvar i skolan :S

Vår klass ska ha ett disco för 4or till 6or på vår skola. Så jag, Ellen, Matilda och Amanda va på bilden för att göra dekorationer på elevens val. Alla klippte först ut till en tomte, och sen använde vi frigolit och jag och Ellen gick och brände ut snöflingor ur frigoliten! :D

Men discot e om typ 3 veckor, och vi har inte alls kommit långt med dekorationen ... :-/ Men vi ska BÅDE göra hela dekorationen, OCH belysningen!! Det e för mycket! ):

Innan idag va jag på taekwondo. Vi övade mest inför graderingen' :D Men i början fick jag så sjuuut ont i halsen så jag missade lite uppvärmning :(

HEJDO<3

Av Emma Olsson - 25 november 2012 23:30

Kollade precis på film med mamma, pappa och Niklas, men mamma och pappa somnade efter typ halva filmen! :P
Vi kollar på den nyaste Sherlock Holmes, och den va så sjuuuuukt bra, och riktigt spännande!! Kan verkligen rekommendera den!

Nu e det godnatt godnatt , så godnatt <3

Av Emma Olsson - 25 november 2012 12:50

Har sålt klart Kvällsposten för denna helgen nuuuuuu!! :D
Det gick superbra! :D

Poooooooosssss, HAHAHA TYP <3

Av Emma Olsson - 24 november 2012 22:33

Åt glass med knäck innan, och nu sitter jag och mamma i bilen för vi ska hämta pappa och två till :-)


Här är en finfin och IIHHHit foto! :'D<3

Av Emma Olsson - 24 november 2012 18:46

ÄÄÄNTLIGEN helg! Även om det är lördagskväll ... :P
Idag sålde jag Kvällsposten på morgonen, och ska sälja imorgon också :D
Sen åkte jag och mamma och handlade, och Sen kollade jag, mamma och min bror på breaking dawn del 2 och åt lite gott godis och så :)

Sen åt vi mat, och nu lämnar mamma min pappa på jag vet inte vad :P och jag kollar på film på 6an :D

Hejdo <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards