eemmaatomlinson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Olsson - 31 augusti 2012 14:51

Nu to vi preciiiis klassfoto!! Jag stog brevid jenni och nicole, och båda dem blev sjukt bra, men jag ser ut som ett miffo ... :(
Jag vet hur jag blev för fotografen tog först ett foto med cabbes mobil, sedan fotade han på riktigt.
Men en sak va random, vi har 2 mentorer men ingen utav dem var med på fotot :O:S faiiiiil :p

Lägger in ett par bilder från idaaog :-)

Av Emma Olsson - 30 augusti 2012 17:04

Har inte skrivit på några dagar, men nu var det dags!
Idag fyller Astrid i min klass 14 år (FJORTIIIIS) så hon bjöd på choklad kakor! Dem var övergodaaa! :D:D

Här är en supersnyyyyygggggg bild på mig HAHAHAHAHAH <3

Av Emma Olsson - 27 augusti 2012 22:12

Idag är det min fördelsedaaaaag :D
Har fått en bergsprängare till mobilen och en jumper av mina föräldrar, och sedan fått massa anny finfint utav kompisar!
Idag blir jag tonåriiiiiiiing!! :D:D

Idag hade jag mina kompisar som jag är mest med hemma his mig. Hade bara de jag är mest på fritiden med idag, för att det inte skulle bli för många. Sen ska jag och Amanda ha en fest för antingen hela klassen - eller bara tjejerna :D

Hejdoooo <3

Av Emma Olsson - 26 augusti 2012 10:51

Godmorgon solstrålar!
Idag ska jag och Amanda baka tårta och cupcakes till imorgon (iiiiihhhhh) :D
Så nu har precis jag och pappa handlat ingredienser till baket :) <3


Igår va jag ju hos Mia på 'kalas' och det va jättekul! Jag hade köpt ett mobilskal och en mobilaseccoar till mia :D (du kan se på bild 3 hur paketet såg ut)

Ånej, höll på att glömma!! : min farfar fyller 70 imorgon (vi delar födelsedag ^^) så idag ska vi åka och fira honom! Mamma och pappa har köpt champagne* och dyr choklad till farfar, muuummmsss!!

Lägger in bilder på paketet och lite från mias kalas igår! <3

Baaiiii <3

Av Emma Olsson - 25 augusti 2012 11:41

Godmorgon!
Har precis varit ute och sålt kvällstidningar med amanda. Och när vi sålde kom det en jättesöt svart katt som va överkelig!! Sjukt gulligt.
Jag har anmält mig till att sälja kvällstidningar, så håll tummarna för mig att jag kommer med! :D:D

Idag fyller Mia år (HIPP HIPP HURRA), och jag ska vara med på hennes 'vuxenkalas' yeeeeyyyy!! Får snart börja göra mig iordning, heheheheheh :P

Baaaaaaiiiiiii <3

Av Emma Olsson - 24 augusti 2012 19:19

Var precis iväg och handlade med mamma, pappa och Patrik. Köpte ett par assnygga jeans på cubus och skor på stadium.
Sedan när mamma pappa och Patrik handlade på Coop så gick jag och handlade present till min bästis Mia som fyller år IMORGON! Skriver vad hon får imorn när hon har fått det :D
Skulle själv bli asglad för det, och det passar Mia riktigt bra. :D

Nu ikväll ska vi mysa med chips och godis. Yeeeyyyy :D:D
Slänger in en liten, eller nej stooooor bild på mina nya träningsskor :P
Bbbbaaaaiiiii

Av Emma Olsson - 24 augusti 2012 14:13

Idag åkte hela klassen in till Lund och spelade bowling. Jag spelade med jenni och Nicole, och det va jättetråkigt och mådde skit.
Själva bowlingen va sjukt kul, men inte personerna, men kan inte skriva någon särskild eftersom den personen/personerna kanske ser detta. :/

Men nu är det också bestämt! Jag fyller ju år på måndag, och har bjudit Ellen, Amanda ch Louise till en litenliten tjejkväll på måndag :D
Och sedan ska kanske jag och Amanda ha en fest för alla tjejer i klassen :)

Baaaaaiiiiiiiiii

Av Emma Olsson - 23 augusti 2012 21:42

Har precis varit på malmö festivalen med Louise! :D och det va jättekul, men kom "liten" regn :p

Vi gick och kollade på lite handlarstånd, och så kollade vi en stund på en som sjöng. Han sjöng om att det var någon som ringde honom med dolt nummer, lololol :P
Sedan köpte först Louise och hennes lillasyster vars ett mobilskal med ed hardey (vet inte hur det stavas... Eller ja, vet inte ens om det heter så) och sen köpte jag ett onedirection skal till min mobil :D:D

Jag och Louise åkte en karusell, den liknade typ en klo, och det finns likadana på tosselilla och Liseberg. Det va sjukt kul!!
Bbbbaaaaiiiiiiii <3

Såhär ser skalet ut, sexxxxiiiii (bild)

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards