eemmaatomlinson

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Emma Olsson - 8 september 2012 13:27

Nu e vi hemma från bomässan, och det va ASKUL!! E sjukt glad att jag följde med!
Alla hade ställt ut en godisskål som man fick ta av, så gick liksom runt och tog massa godis. Och av forex bank fick jag en kasse med godis, tidning från forex, snöskrapa till bilen, penna och något annat konstigt. :D:D
Och sen var det en auktion, där det va ett par jättesnygga lampor som vanligtvis kostar 800 kr, som en tjej köpte för 200 KR! :O
OCHOCHOCH en tjej kom fram till min pappa som va från 3, och ville ställa några frågor, samtidigt gick hon och hämtade tre saker till mig som jag kunde välja mellan att få, en mascara, ett nagelack eller ett läppstift, så jag valde nagelacket, som jag fick GRATIS !!! :'D<3<3

Här kommer lite bilder från mässan <3

Av Emma Olsson - 8 september 2012 10:28

Förlåt att jag inte skriver så mycket, men det är som en dagbok, att ett tag tröttnar man, men sen kommer man in det igen :-)

Men fallafell, iallafall ... Idag ska jag, mamma och pappa åka på någon typ mässa. Sitter i bilen påväg dit nu!
Skriver mer sen om vad det e och sånt :D

Lägger in ett par bilder som jag tog i morse! :D:D

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards