eemmaatomlinson

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Emma Olsson - 23 juli 2012 20:22

denna helgen har jag varit med ellen, och på lördagskvällen gick min familj och firade min kusin som nyligen fyllt 21 år   


Har namnsdag idag, och vi ska äta gott nu , och sen imorgon ska jag följa med Ellen och hennes familj (http://sellen.bloggplatsen.se/) till en djurpark, det ska bli JÄTTEKUL!!!     


har också skaffat ny header till bloggen, vad tycks?   


~ ema   

Av Emma Olsson - 23 juli 2012 17:30

Tjo bree , jag såg nyss att det har varit 5 visningar på min blogg (varav 3 st e min kompis) :p

Nu precis gjorde jag och eellleeeen (sellen.bloggplatsen.se) gjort en liten musikvideo till wmyb (what makes you beautiful med one direction) och den blev superbra! Här kommer en liten bild från den, med mig och Ellen ^^

Sen måste jag bara berätta, ONE DIRECTION 2 ÅR IDAG! Nej gud, helt sjukt hur fort tiden går!
Grattis till världens finaste killar ?

Av Emma Olsson - 23 juli 2012 10:07

Eller ja, det e ju inte riktigt "ny blogg" , eftersom det e min första, förutom en skämtblogg jag hade med en kompis :3

Men ja, här kommer jag blogga dag in som dag ut, skulle vara tacksam om du ville följa min blogg! ?

~ första inlägget , oooohh *massa skrikande tjejer i bakrunden* ~

~ ema

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards