eemmaatomlinson

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Emma Olsson - 27 januari 2013 13:55

I fredags kollade jag och Louise på Django Unchained, den va rätt bra, ich det va jättebra skådespelare i den, men den va aldeles för "splattig" och den saknade spänning enligt mig... Sen sov jag över hos Louise, och hennes katt e så sjuuuuuuuuukt söt!! :'o
När jag kom hem från Louise igår så åkte jag och mina föäldrar iväg och shoppade hela dagen, och då åt vi på MAX! :D jag fick och köpte 2 träningströjor från rönish(eller något sånt), en vattenflaska, en concealer', en burk med karameller, en mössa och en tröja som e jäättefin!!


Jag och amanda va precis ute och sålde gräddbullar, vi gör det för att få in pengar till klasskassan. Jag hade 4 paket och amanda 4, och vi sålde bara tre!! :S Det va typ ingen som ville köpa för att de va så dyra .. Men dem e goda!! :(
Aja, nu ska läsa bok från svenskan... Hajdo ... :-)

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards