eemmaatomlinson

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Emma Olsson - 17 augusti 2012 17:47

Sitter i bilen påväg mot taekwondo lägret (eller stavas det lägert?? Hmm) just nu, åker i beckis bil, och det e riktigt många som ska med på lägert!

Skriver mer senare, hejdooo

Av Emma Olsson - 17 augusti 2012 13:12

Snartsnartsnart bär det av till taekwondo läger!! E helt fullpackad och så, så jag har inget att göra nu typ :(:p

Om du vill fråga något om taekwondo eller något annat så skriv en komentar eller skicka en fråga, har så tråkigt, och det hade varit kul :D

Lägger in en finfin bild på min taekwondo jacka :D:D:D

Av Emma Olsson - 17 augusti 2012 10:46

Sprang nyss ett varv runt halva Åkarp (ungefär 2 km) och det var riktigt skönt!
Fast har sånna problem med joggingskor, så efter bara runt 100 meter får jag jätteont i fötterna :/ det e för att jag har "Kalle anka fötter" HAHAA Nejmen ja, när jag får pengar efter att jag fyllt år (27 augusti, så det är snart!!) ska jag nog iväg till löplabbet och köpa specialgjorda skor :D

Man måste ju passa på att springa nu innan sommaren e slut, när skolan börjar kommer jag nog ha för mycket att göra .. Taekwondo, konfirmation och läxor :(:(:(:(:( men jag kommer försöka hinna med att jogga lite då och då! Man blir så lugn i kroppen, och man får lite egentid men sig själv, om man kan säga så :-)

Om du som läser detta inte joggar, tycker jag verkligen att du ska gå ut och göra det en dag, det är vetenskapligt bevisat att pesoner som utövar någon sorts träning på sin fritid är mer koncentrerade i skolan :'D


Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards