eemmaatomlinson

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Emma Olsson - 23 augusti 2012 21:42

Har precis varit på malmö festivalen med Louise! :D och det va jättekul, men kom "liten" regn :p

Vi gick och kollade på lite handlarstånd, och så kollade vi en stund på en som sjöng. Han sjöng om att det var någon som ringde honom med dolt nummer, lololol :P
Sedan köpte först Louise och hennes lillasyster vars ett mobilskal med ed hardey (vet inte hur det stavas... Eller ja, vet inte ens om det heter så) och sen köpte jag ett onedirection skal till min mobil :D:D

Jag och Louise åkte en karusell, den liknade typ en klo, och det finns likadana på tosselilla och Liseberg. Det va sjukt kul!!
Bbbbaaaaiiiiiiii <3

Såhär ser skalet ut, sexxxxiiiii (bild)

Av Emma Olsson - 23 augusti 2012 08:24

Godmorgoon! :)
Idag är det den andra skoldagen på terminen. Vi börjar 9.30 (yeeeahhh) och slutar vid två, och efter maten ska vi GÅ till burlövs badet och simma ...

Men det e rätt najs dessa första dagarna, eftersom vi inte har en enda vanlig lektion de tre första dagarna. Så det e naaaaajsss. Och imorn så börjar vi också 9.30 och sen ska vi åka och bowla med klassen! :D

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards