eemmaatomlinson

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Emma Olsson - 18 augusti 2012 16:24

Nu blev vi just färdiga med ett tvåtimmars pass.
Det va jättekul idag! Som uppvärmning hade vi först droppboll (och jag gjorde två mål!!) sedan en lite typ hinderbana. Sedan har vi övat på sparkar.

Jättekul att veta, jotackjagvet! :D
Baaiiiii

Av Emma Olsson - 18 augusti 2012 09:41

Inatt var det riktigt jobbigt att sova, men när man sober på läger är alltid första natten värst ... :s
På morgonen idag var jag en utav de sista som vaknade, hehehe, fast jag var vaken mesta delen utav natten :(

Jag gick upp och tog min frukost som består utav drickyogurt' och mackor. Efter frukosten, eller ja - nu , så e vi indelade i två olika grupper, en grupp tränar nu och då paddlar andra gruppen kannot (jag ska paddla kanot nu, men det ösregnar typ :(() sedan vid 1 tiden ska grupp 2 (som jag är med i) träna, och grupp 1 ska paddla kannot , snart ska vi paddla så måste byta om, baaiiii <3

(lägger in en bild utav bryggan vid sjön :p)

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards