eemmaatomlinson

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Emma Olsson - 6 oktober 2012 21:45

Nu är jag hemma från ullareeeeed!! :(
Det var jag, Amanda, Amandas mamma, Marie och Jenny. Först gick vi och kollade, sen år vi fika, efter det kollade vi lite till och sen åt vi mat. Jag handlade 2 tröjor, en jättecool sparbössa, lite julklappar till mina föräldrar, en jättecool ram, en deo, one direcrions bok "våga drömma", penna och föer saker, som jag unte kan komma på just nu :S Men fotar allt imorgon eller så! :D Hade en budget på 600 kr +100 kr mat, så kunde inte handla så väldigt mycket, men fick mycket fint för pengarna!! :D:D Och det va supermånga bebisar där, så man bara OMG NAAAWWWW :')
När vi skulle betala så stod vi i kö i EN TIMME!! :O Sen när vi åkte hem satt jag, Amanda och Jenny i baksätet, och så visade Amanda youtubeklipp och annat :P
Min familj har ju varit på höstfest sedan typ tre, så de släppte av mig här för att jag skulle kunna va med på höstfesten lite iallafall, men det brukar alltid vara brännboll vid typ 4, så HATAR att jag missade det.

Men iaf, här kommer lite bilder från ULLARED! :D<3

Av Emma Olsson - 6 oktober 2012 06:41

Sitter i en bil påväg till ULLARED(!!!!!!!) med Amanda!!
ASSÅ OMGOMGOMG!!!

Först ska vi nu till Ullared, finns det något tips för vad man kan köpa där? :D
Och sen ska de släppa av mig i Lödde, för mina föräldrar e på höstfest, så jag missar det idag :( men jag får handlat massa fint och massa julklappar istället!! ;D:D

Det kommer bli askul, och ska försöka ta några bilder där som jag sen lägger in :D

Nejmen Gud, har inte skrivit på år, känns det som, och det med 'dagens låt' eftersom jag knappt är inne på datorn, dör jag skriver också typ alltid på mobilen till bloggen ... :s
Men jag ska bli bättre på att skriva!

HEJDO BABYYYYY <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards