eemmaatomlinson

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Emma Olsson - 25 oktober 2012 18:26

Har precis varit på konfirmationsmöte, men detta var inte ett helt vanligt möte ... Det blev storfika och så kom det en polis och en f.d kriminell och pratade och så :-) Rätt Intresant, men var tvungen att gå en timme tidigare för skulle med bussen 18.06 för jag ska plugga till 2 prov jag har imorgon (spanska och SO) och halv åtta ska jag på taekwondo :S
Är inte alls redo för prov!!!

Men jaja, när jag gick till bussen va det jättekallt, så jag ringde min mamma och frågade om hon kunde hämta mig istället, men jag har min cykel hos Louise nu som jag hämtar ikväll, och det va tur det! För gissa vad! ... bussen kom aldrig endå!! :O

Idag gick jag och Michelle hem till mig på håltimmen och kollade på HALLOWEENAVSNITTET på PRETTY LITTLE LIARS!! Det va sjuuuukt bra, böörja kolla på pretty litte liars!! :D:D

Hejdo!! :D

Av Emma Olsson - 25 oktober 2012 07:40

Godmorgon solstråle!

Vet inte om det stavas så (rubriken), men aja :P
IDAG ÖPPNAR EMPORIA!! :D:D:D
Det är ett nytt köpcentrum i Malmö, som har (tror jag) över 200 affärer! :O
OMGOMGOMG, jag och min mamma kanske ska dit på Måndag! :D

Vi håller på med ett disco för mellanstadiet, men vi planerar bara på måndagar och så övar vi samtidigt på pjäser då, så det funkar inte så bra, men vår lärare sa att vi kunde planera imorgon på svensklektionen, eftersom vi annars bara hade läst bok!! :D:D

Hejdo <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards