eemmaatomlinson

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Emma Olsson - 28 oktober 2012 20:55

Gjorde en helt överdålig Edit på ett foto innan, men lägger ut det endåååå!! :p

GODNATT! <3

Av Emma Olsson - 28 oktober 2012 12:52

Nu e jag hemma från gudstjänsten! Jag va ljusbärare!! :D

Det va en orkester med bara blåsinstrument som spelade typ hela tiden, och även om de spelade fint fick man typ huvudvärk av det ... :S
Precis i början av gudstjänsten började det med hästar som bara stod där och såg fina ut .. Varför vet jag inte, men dem va söta iaf!
Lägger ut bild på dem :D

Det tog typ bara en timme, och i slutet gick jag, Olivia och Louise ut med kors och ljus, sen tog jag kakoooor (:P) och åkte hem. Nu ska jag äta lunch, hejdoo <3

Av Emma Olsson - 28 oktober 2012 08:59

Godmorgon solstråle!
Nu på morgonkvisten ska jag till kyrkan för att gå på gudstjänst med konfirmationen :-)
Sedan ska jag nog göra lite skolarbeten - önska mig lycka till! :P

Iaf - innan jag åkte till ellen och filippa igår så stödade jag och satte upp några plansher'. Lägger ur en bild!! :D Och igår när vi gick bus eller godis, hade jag sminkat mig jättefint vid ögonen tycker jag själv, jag blev jättenöjd, jag lägger ut en bild, men vet inte om det syns på mycket (tog bilden när jag kom hem, det var mycket bättre hos Filippa!) :(

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards