eemmaatomlinson

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Emma Olsson - 29 oktober 2012 14:39

Nu sitter jag och min mamma på tåget hem till lilla byhålan igen! :-)
Det är riktigt fint på EMPORIA!! Det var många olika färger där och sånt, och man kan gå upp på taket, det gjorde jag och mamma, men det blåser ÖVERMYCKET så vi gick in igen direkt typ :(:(:( Det va också jättemånga fikaställen och massa roliga saker man kunde göra, t.e.x kinect kunde man spela!
Men jag köpte bara en tubhalsduk, för jag ska till emporia imorgon igen, med Amanda och Louise. Men det e lite synd att jag åkte dit idag, för Louise hoppades att det skulle va första gången för alla på emporia :( men mamma och jag bestämde att vi skulle hit för flera veckor sen .. :)

Jag köpte en tubhalsduk på indiska för 50 kr, egentligen kostade den 99, men jag använde en sån wrapp sak :D
Den e jättefin!

Nu är jag jättetrött, och vill bara hem och sova typ ... :/
Men det blåser svinmycket (ursäkta språket) och ska gå hem från stationen också ... D:

P.S Det finns gratis internet på hela EMPORIA, men det suger! :(

Av Emma Olsson - 29 oktober 2012 08:38

WIHOOOO!! Jag var precis på tandkontroll och jag hade INGA HÅÅÅL! :D
Fast har jättetight mellan mina tänder, så jag ska gå och kolla om jag ska få tandställning i december... :S

Nu äter jag lite frukost, sen vid 10 ska jag och mamma till EMPORIAAAAAAA!! <3

Hejdoo <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards