eemmaatomlinson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Olsson - 16 augusti 2012 13:30

Nu är jag och min pappa och handlar mat och sånt, till taekwondo lägret och så ska vi köpa idrottskor till mig, eftersom mina andra skor gör asont när man springer :(

Och juste, har inte berättat det innan - men ska på taekwondo läger nu i helgen, vi ska träna utomhus och så finns det en sjö där att bada i!! Det kommer säkert bli askul :-D

Baaaaiiii ?

Av Emma Olsson - 16 augusti 2012 08:39

Godmorgon!
Igår hade jag inpackning i mitt hår, och idag e det så mjuuukkt!! Älskar det!

Idag ska jag typ, hm ... Jag har nog inget planerat idag, men .. Jag har ju ett uselt minne också :p
Ska typ sätta mig och kolla på Barbie-filmer, bara för att jag inte har ett liv AAHAHAHAHAHA
Nej men bara känner för att göra det, så mobba mig inte xd

baaiii ?

Av Emma Olsson - 15 augusti 2012 19:53

Tjobreeee!!
Idag har jag varit med Ellen, vi spelade mycket Wii idag :P Sedan gjorde Ellens pappa en suuupergod fläskpankaka! Sen spelade vi mer Wii (ehehehee) och efter det körde vi lite lekar med Ellens lillebror och hans kompis , men det gick inte så bra :s:p

När jag var påväg hem för att äta och sedan fara till taekwondon, mötte jag Mia vid hennes hus. Vi har inte setts på överlänge, vi pratade och hon satte upp mitt hår i en sån munk. Hon skulle sen göra en rosett, men sa att mitt hår va för tjockt MEN INNAN JAG DUSHADE GJORDE JAG EN I MITT HÅR OCH DEN BLEV JÄTTEFIN!!! :D:D
Sedan far jag till taekwondon, kom en halvtimme försent (ohojojojo, men visste inte att de hade bytat tider :() men det var endå riktigt kul där! Pratade lite med Julia efteråt, och hon sa att hon funderade på att byta klubb, NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ :'(:'(

När jag kom hem duschade jag, sen nu skulle jag va med Mia, men hon ville inte för hon hade bestämt annat, hm ... :|

Men hajdooo ^^^^^

Av Emma Olsson - 14 augusti 2012 17:02

Idag har jag och Ellen varit på Burlöv center. Skulle egentligen bara dit för att handla skolsaker, men slutade med att vi köpte massa annat. :P
Både jag och Ellen köpte varsett pennskrin att ha till skolan, Ellen köpte crazy och jag köpte awesome 8D

Vi har ätit på mcdonalds och jag tog en happy meal (hehehe). ALLTID LIKA KUL MED LEKSAK!!

När vi åkte till bc så åkte vi tåg, men när vi skulle hem fick vi gå, Buhuuu D: och nu kan man knappt röra sina ben så trötta vi är! Nååågon tappade ju bort sitt jojokort *hosthost* och det var inte jag ... :p men det är ju aldrig fel med att ta en liten promenad :ppp

Detta har jag köpt som jag skulle köpa:
?pennskrin
?suddgummi

Detta har jag köpt som egentligen är heeeelt onödigt:
?hårmunk
?vattenpistol
?leksak (eller ja, fick den i mitt happy meal)
?festis
?random tubtopp
?snyggt linne

Heheheheheheheh :P
baaaiii <3

Av Emma Olsson - 13 augusti 2012 20:14

Nu har jag inte bloggat på länge , så nu är det dags att vaa lite mer aktiv här :D:D

Det som har hänt senaste veckan - kommit hem från Småland, och för några dagar sedan följde jag med min kompis Amanda och hennes familj till tivolit i köpenhamn!! ^^:D
Denna helgen har jag varit hos min mormor-eftersom mina föräldrar har varit borta, men det va jättekul och mysigt, vann en gång och förlorade en gång på monopol över mormor!!

Och innan idag har jag varit med Ellen, vi spelade lite Wii, och varit ute, vi gick också till Ica för att köpa lök, och köpte glass som vi åt på vägen hem. En trevlig dag, och en trevlig vecka!

Men det e elr sjukt att skolan börjar om typ EN VECKA! Asså skojar du med mig eller?!?! Vill inte börja få betyg och sånt skit, inte nu :(
ffffffffffff

Imorgon ska jag och Ellen iväg och köpa skolsaker till när skolan börjar, nice men endå tråkigt att tänka att skolan börjar .. Det har varit ett aschill sommarlov, bara familjen och vännerna , ingen tråkig olycklig kärlek eller bråk ...

Sedan igår, kollade på avslutningen utav os eftersom killarna skulle vara med (1D). Tycker att Liams nya frisyr är assnygg och Zayns slingor e uuuutsökta *slängkyss* Och alla killarna va så snygga igår så man dog!! Satt typ en halv meter ifrån min tv och to fangirlade var femte sekund '-'

Well, skriver kanske imorn också, men nu ska jag kolla färdigt på simpson, baaaaiiiii <3

Av Emma Olsson - 3 augusti 2012 14:20

Idag ska jag följa med Ellen (sellen.bloggplatsen.se) och hennes familj till åkerbo! :D
Ellen ringde mig igår och frågade om jag ville följa med :D:D vi ska åka nu och kommer hem på söndag, det kommer bli askul!!

Vi sitter i bilen nu , och det e svinvarmt, det e säkert 30 grader ute! (:'O)
Jag och Ellen lyssnar nu på 'hit the lights - selena gomez' , selena e en så sjukt bra sångerska!

Småland - here we come!!

Av Emma Olsson - 2 augusti 2012 18:50

Nu har vi cyklat dressin, och det va jättekul! Vi stannade vid halva vägen och fikade, där fanns det typ ett utedass med väggar gjorda av pinnar och grenar, och det fanns en brevlåda inne på "bajamajan" , asså wtf?!?! :P

Jag skulle cykla, men jag orkade bara typ 100 meter :P
Nu e vi i bilen påväg tillbaka!
En roooolig dag!

Av Emma Olsson - 2 augusti 2012 18:50

Nu har vi cyklat dressin, och det va jättekul! Vi stannade vid halva vägen och fikade, där fanns det typ ett utedass med väggar gjorda av pinnar och grenar, och det fanns en brevlåda inne på "bajamajan" , asså wtf?!?! :P

Jag skulle cykla, men jag orkade bara typ 100 meter :P
Nu e vi i bilen påväg tillbaka!
En roooolig dag!

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards