eemmaatomlinson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Olsson - 23 augusti 2012 08:24

Godmorgoon! :)
Idag är det den andra skoldagen på terminen. Vi börjar 9.30 (yeeeahhh) och slutar vid två, och efter maten ska vi GÅ till burlövs badet och simma ...

Men det e rätt najs dessa första dagarna, eftersom vi inte har en enda vanlig lektion de tre första dagarna. Så det e naaaaajsss. Och imorn så börjar vi också 9.30 och sen ska vi åka och bowla med klassen! :D

Av Emma Olsson - 22 augusti 2012 18:45

Nu har jag genomlidit första dagen utav årskurs åtta. Men det va faktiskt inte så hemskt, vi fick bara lite lappar och sånt man brukar göra första dagen. Sedan så fyller min ena mentor år idag, så vi fick lite kakor och saft som var jättegott! Slänger in ett grattis till min lärare här på bloggen! Hurra!!

Omg, fyller år på måndag, iiiiihhhhh :$ :D

Av Emma Olsson - 22 augusti 2012 08:13

Idag börjar skolan, buhuuuu :'(
Hatarhatarhatar. Har ju inte saknat skolan ett dugg :( och som toppen på isberget ska vi börja få betyg denna terminen och jag är riktigt nervös inför det! Jag kommer ju få sämst betyg typ :$
Asså neeeeeeeej hjälp mig!! )':

Av Emma Olsson - 21 augusti 2012 10:02

Idag ska jag va med Louise, vi ska åka och baaadaaa!!
Asså shit, helt sjukt att skolanbörjar imorn .. Hatar detta , har inte saknat någonting från skolan i EN ENDA SEKUND detta sommarlovet ... :D

Lägger in lite bilder sen från idag, baaaiiiii <3

Av Emma Olsson - 20 augusti 2012 21:03

Har varit på stranden med Ellen och Ellens pappa och lillebror denna kvällen :D
Det var jättehärligt i vattnet och vi badade lääänge :)))
Efter att vi add badat köpte vi glass (och bjöd mig på glass, så snälla som de är!) sedan åkte vi hem. Nu sitter jag hemma vid tvsoffan och har kollat på slutet utav Robinson och äter zooapor, och nu börjar Dallas , och woooppp nu hittade de olja på tvn.
Bbbaaaaiiiiiii

Av Emma Olsson - 20 augusti 2012 15:01

Av Emma Olsson - 20 augusti 2012 14:36

Av Emma Olsson - 20 augusti 2012 11:26

Idag fyller Amandas mamma år, så slänger in ett stort grattis till henne på bloggen! Hipphipp hurra!!

Idag ska jag, Ellen och Amanda baka cupcakes, Amanda e helt cupcakes galen .. Vi ska försöka göra sånna här (bild) men ärligt talat vet jag inte om det kommer gå så bra :PP

Men nu ska jag äta lite frukost och sedan fara till Amanda! Slänger in lite bilder sen.
bbaaaiiii <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards