eemmaatomlinson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma Olsson - 20 oktober 2012 09:35

Jag ville inte göra detta i samma inlägg som det förra, och så kom jag på att rubriken där e ju "egopics, eller naj" eller något sånt, men ignorera det bara! Det blev som med kakorna, jag failade. xd
Men i torsdags när innan jag och jenni bakade åkte vi till McDonald's. Påvägen till tåget tog vi lite finfina bilder, de lägger jag ut nu!

Av Emma Olsson - 20 oktober 2012 09:27

Godmorgon solstråle!
ÄNTLIGEN HELG!! :D

I torsdags fyllde Amanda 14 år!! Hon bakade kakor med smarties i *dregel* (HAAAH) och dem va övergodaaa.
Sedan på engelskan har vi i klassen sån att man ska baka till klassen och säga receptet på engelska, och det va min och jennis tur igår. Vi skulle baka sega brownie kakor, men vi failade, vi glömde ha i mjölet och bakpulvert så det blev helt konstigt ... Men typ alla i klassen tyckte de va goda, så skit samma! :p

Av Emma Olsson - 16 oktober 2012 17:44

Jag har inte orkat lägga i. Bilder från i lördags, och det kommer jag nog aldrig orka, men någon dag, kanske! :p
Jag hatar pluggdaaaag!! Jag har gjort en läxa på 3 timmar, när det har varit meningen att jag ska ha gjort typ tre ... Jag suger på att göra läxor. :(

Aja, här kommer lite kuliga bilder! :D hejdo!

Av Emma Olsson - 14 oktober 2012 20:57

Idag har jag varit på gudstjänst i kyrkan ... Jag va ljusbärare, och när man tog nattvarden så stod jag brevid och höll ljuset, eheheh :D

Sen när jag kom hem va (e) jag med Mia, först kollade vi på dumma mig, och sen typ the human centeprade* och sen gick vi ut, men typ nu sk vi gå hem.
Kan inte lägga in bilderna från igår, men ska försöka lägga in dem imorgon! :D

Av Emma Olsson - 13 oktober 2012 21:32

Idag har varit en härlig dag!!
Jag har varit med Ellen, och först satt vi vid datorn, och kollade först på lite Barbie (HAHAHAHAHAH) och sen kollade vi på första avsnittet av PRETTY LITTLE LIARS och sen på andra avenyn* ! :D
Sedan åkte vi och handlade hawaiipizza på Palermo, och vi va så dumma och la den i korgen, så den failade helt, typ ramlade i ena sidan HAHAHAH och ingen märkte det först, men halvvägs hem till Ellen märkte Ellen att pizzan höll på att ramla ut från förpackningen :P Men när vi kom hem till Ellen räddade hennes pappa pizzan! :D
Det var suuuupergott!! :D:D:D
Ellen åt upp väldigt snabbt, medans det tog typ ååår för mig XD:P

Efter att vi hade ätit, gjorde vi en låt, som faktiskt blev rätt bra ... Kanske så bra att vi kan skicka in den till lilla melodifestivalen? :D;D

Tog mycket bilder med min systemkameran idag, så kommer lägga in de bilderna imorgon, men tog en bild på pizzan med mobilen som jag kan lägga in nu! :p

Hejdoooo <3

Av Emma Olsson - 9 oktober 2012 07:47

Godmorgon solstråle!

Igår gjorde jag klart min virkning på syslöjden (bild) , så nu håller jag och Filippa på att virka små figurer som heter "plipp och plopp" och det e svår, eller det heter "utmaning", men ao, vad ska man göra för betygen? :D

Ao, vet inte om det stavas så , kanske stavas det beeptest, men aja... :p

Nu direkt på morgonen har vi gympa, vi tjejer i min klass och tjejerna från a. Och jag SKA klara 7 eller mer! Håll tummarna för mig! :'D

OCH OMG, på draw something gjorde Astrid en så sjuuuuukt snygg bild!! Lägger ut en bild på det!!

Hejdo :-)

Av Emma Olsson - 6 oktober 2012 21:45

Nu är jag hemma från ullareeeeed!! :(
Det var jag, Amanda, Amandas mamma, Marie och Jenny. Först gick vi och kollade, sen år vi fika, efter det kollade vi lite till och sen åt vi mat. Jag handlade 2 tröjor, en jättecool sparbössa, lite julklappar till mina föräldrar, en jättecool ram, en deo, one direcrions bok "våga drömma", penna och föer saker, som jag unte kan komma på just nu :S Men fotar allt imorgon eller så! :D Hade en budget på 600 kr +100 kr mat, så kunde inte handla så väldigt mycket, men fick mycket fint för pengarna!! :D:D Och det va supermånga bebisar där, så man bara OMG NAAAWWWW :')
När vi skulle betala så stod vi i kö i EN TIMME!! :O Sen när vi åkte hem satt jag, Amanda och Jenny i baksätet, och så visade Amanda youtubeklipp och annat :P
Min familj har ju varit på höstfest sedan typ tre, så de släppte av mig här för att jag skulle kunna va med på höstfesten lite iallafall, men det brukar alltid vara brännboll vid typ 4, så HATAR att jag missade det.

Men iaf, här kommer lite bilder från ULLARED! :D<3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards