eemmaatomlinson

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Emma Olsson - 9 december 2012 14:12

Den här dagen kommer etta på min "topp 10 sämsta dagar under 2012"!!! Inatt fick jag vinterkräksjukan, och kunde inte somna på jättelänge, sen på morgonen hade jag 38,1 graders feber, och vaknade 07.22, och då hade ingen i min familj vaknat, så jag bara satt där nere och väntade på att min mamma skulle vakna, som hon gjorde vid åttatiden... Sen bara satt jag och väntade på att julkalendern skulle börja, och jag satte mig uppe i tv-rummet. Då fick jag mitt adventspacket. Sen somnade jag i en timme, efter det åkte min mamma till affären. Då började jag titta på "friends with benefits" men jag han inte kolla så långt för datorn stängde av sug för jag inte orkade hämta laddaren. :P Och sen somnade jag i tre timmar, och det va jätteskönt!! Då hade min mamma kommit hem, och då tig jag tempen igen, så jag har 39,2 graders feber, så jag får inte vara i skolan imorgon, men jag ääälskar måndagar!! :(

Hoppas det går över imorgon!! Jag vill inte missa skolan ... :'(
La min 11.11 önskan på att jag ska bli frisk, kan du snälla lägga din önskan på att jag ska krya på mig?? :(

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards