eemmaatomlinson

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Emma Olsson - 14 december 2012 15:17

Idag e det dags för diiisco! :D
Det e min klass som ska ha ett disco för klasserna 4-6 på vår skola, men min kompis lillebror, som går i sexan, säger att inga sexor kommer komma, för de tycker det e löjligt med fyror... Fast vad ska man säga, när vi gick i sexan tyckte vi det va töntigt med fyror, men jag och några andra tjejer gick endå! :P:D
Aja, ska va på skolan fyra för att göra iordning och sånnt, så har typ trekvart på mig nu att äta och annat! :D hoooooppas verkligen (!!!) att detta blir bra!! :') vår klass sparar till en klassresa, och hela klassen har ALDRIG varit iväg tillsammans, det e inte ens någon som haft en fest för hela klassen... (-.-) :( så hoppashoppashoppas!! <3

Av Emma Olsson - 14 december 2012 15:16

Idag e det dags för diiisco! :D
Det e min klass som ska ha ett disco för klasserna 4-6 på vår skola, men min kompis lillebror, som går i sexan, säger att inga sexor kommer komma, för de tycker det e löjligt med fyror... Fast vad ska man säga, när vi gick i sexan tyckte vi det va töntigt med fyror, men jag och några andra tjejer gick endå! :P:D
Aja, ska va på skolan fyra för att göra iordning och sånnt, så har typ trekvart på mig nu att äta och annat! :D hoooooppas verkligen (!!!) att detta blir bra!! :') vår klass sparar till en klassresa, och hela klassen har ALDRIG varit iväg tillsammans, det e inte ens någon som haft en fest för hela klassen... (-.-) :( så hoppashoppashoppas!! <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards