eemmaatomlinson

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Emma Olsson - 16 december 2012 21:28

Nu har jag varit på 'avslutningsmiddag' med taekwondon. Först åt jag hamburgare med pommes, och till efterrätt blev det någon sorts chokladkaka, det kändes som en chokladBOMB! x)
Orkar inte skriva några detaljer, e så trött (:s) ska snart gå och lägga mig och läsa bilbo ^^ <3

Av Emma Olsson - 16 december 2012 17:00

Nu har jag sattit upp vinterlandet helt själv (fast pappa hjälpte mig med lyset)! :D det blev sjuuukt bra med de nya husen ^^
Här kommer bilder :D:D

Av Emma Olsson - 16 december 2012 08:45

Igår kl. 3 va det gradering på taekwondon. Det va personer som skulle ta blått sträck och blått bälte, som kommer efter grönt. Vi sparkade på mittsar, gjorde mönster, enstegskamper och lite annat. Rebecka var också med idag och tog sitt andra svarta sträck, eftersom hon inte kan vara med idag. :-)
Det gick rätt bra, men jag va nervös när jag skulle göra mönstert, så jag tappade balansen mycket, och mina yeop-chagi's** blev jättedåliga ... ):
Men aja, nu e jag en BLÅBÄLTARE!! :D

Idag vid 6-tiden ska jag äta med taekwondon :D

OOHH, och nu ska jag öppna mitt adventspaket!! :D

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards