eemmaatomlinson

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Emma Olsson - 5 december 2012 19:31

Nu sitter jag och Amanda med 2 ledare påväg att åka skridskor med scouterna! :D
Jag brukar alltid ha mina ööversköna killskridskor, men dem har blivit för små, så får väl snubbla i min mammas tjejskridskor!! :S men det kommer bli tråkigt, för Amanda ska inte åka ... Så jag kommer stå där heeeelt forever alone ... /:

Av Emma Olsson - 5 december 2012 15:24

Idag på musiken så sjöng vi "we are never getting back together" och jag och Michelle sjöng, men alla bara 'NI E SÄMST'... HAHAHHA vi e ju inte precis seriösa ... :'P
Sen hade vi bild, där ska vi göra en bild på något nära, något långt bort och en känsla, sen ska vi skära in det på gummi. Idag lämnade vi in våra skisser, som vår lärare ska bedömma eftersom vi inte kommer bli klara innan jul med uppgiften :S
Jag tror jag vill göra en skiss som jag gjort, där det e en prinsessa som springer ifrån slottet mot friheten, eller kanske en giraff som kollar upp bland träden och antingen ser soluppgången/nedgången eller typ en annan giraff. Men det kommer va jättesvårt att göra den med prinsessan, För den har massa detaljer ... Men aaajaaaa :s

Sista lektionen skulle egentligen va svenska, men vår lärare va sjuk och vi hade ingen vikarie, så alla blev helt "YEESSS VI FÅR SLUTA" men så kom det en tjej och pratade om Prao oh gymnasiet till oss, för det va bestämt, men vi fick iaf sluta en halvtimme tidigare! :D:P

Hejdo<3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards