eemmaatomlinson

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Emma Olsson - 3 december 2012 21:09

Kollade precis klart på sista avsnittet av "portkod 1321"!! :D den e så sjuuuuuuukt bra! Kan verkligen rekommendera den! :D
Det finns bara 10 avsnitt (BÖÖHÖ) men så sjukt bra!
Om Ellen ser detta - tack så sjukt mycket för att du fick mig att börja kolla på den!! <3

Avsnitten finns på svt play ^^

Av Emma Olsson - 3 december 2012 18:55

Är tvungen att lägga upp bilder från imorse - när jag och Amanda gick till skolan var det gnistrande vit snö och en helt underbart vacker soluppgång!! Tog foton på det, så du också kan njuta utav det! :D

Av Emma Olsson - 3 december 2012 18:48

Asså, det finns inga ord för hur mycket jag ääääääälskar måndagar, kan det inte vara skol-måndag varje dag i veckan?? Jag älskar de ämnena vi har i skolan så sjuuuuukt mycket, men jag hatar vetskapen att alla veckans dagar fortsätter Efter måndag ... :(
EMMA <3 MÅNDAGAR

Måste bara skriva om en cool sak jag upptäckt! Det är "chibis". Det är små manga gubbar, som är superdupersöta!! :'D men det är väldigt jobbigt att fylla i färgerna, för jag kan inte fylla ett helt område med färg, och kan inte hitta någon, för min drawcast laggar riktigt mycket! ):
Men de gubbarna e supergulliga, och man kan göra dem precis som man själv vill, och efter ens egen stil och personlighet! :D
Här kommer 2 chibis som jag gjort, eller jag har inte gjort dem, utan jag har tagit en stencil, färglagt den och satt dit accessoarer. :D:D

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards