eemmaatomlinson

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Emma Olsson - 18 december 2012 20:31

Idag började skoldagen med idrott, där fick vi välja själva vad vi ville göra, så vi körde volleyboll. Sen hade vi egentligen SO, men jag och några andra va inte klara med våra arbeten i syslöjden, och eftersom vi endå inte skulle göra något speciellt på so:n fick vi va på syslöjden och göra klart. :-) sen hade vi spanska, och då kollade vi på film! ^^
Sen hade vi egentligen so igen, men jag va på syslöjden igen, och då blev jag klar med min virkade figur! :D

Efter det hade vi lunch, sen började vår idrottsdag, som bestod utav att vi skulle åka in till entré och bowla ... :) Det va kul, men samtidigt va det tråkigt, för man fick inte bestämma själv vem man ville bowla med, vår lärare hade bestämt grupper :S ... Men det blev kul endå, och efteråt handlade jag glass och klubbor!! HAAHAHA! :D

Häär bjuds det på en egobiiiild!! :D xd <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards