eemmaatomlinson

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Emma Olsson - 6 november 2012 20:15

Glöm inte följa mig på allt! :D:P
Skriv ditt användarnamn, så följer jag dig tillbaka! :D

Gifboom, instagram + twitter - @eemmaabiieber

Och glöm verkligen inte kolla på min bästis blogg: sellen.bloggplatsen.se! :D:D

Av Emma Olsson - 6 november 2012 15:07

Idag gick det jättebra på simningen! Jag va först i allting, för typ alla segade, fast jag gjorde också det :P men hoppas jag får ett litet plus i kanten för det! :D
Men jag kan ju inte cykla på Min cykel, så Amanda ramade mig nästan hela vägen till simningen, och när vu skulle till skolan ramade Filippa mig, och hon klarade det HELA vägen!! :P Men vi kom typ 5 minuter försent, för jag hade ju ingen cykel och så .. Hoppas vi inte fick S ... :(
Vi fick också reda på våra betyg i SO och spanska idag!! :D
I so med matrisen* fick jag allt på C, så jag har C i so! :D Och i spanska matrisen har jag allt på C, förutom hörförståelse, för jag fattar ingenting när man pratar på spanska typ, om jag inte vet vad man säger innan :S Men min lärare sa att jag endå har C i spanska, för hörförståelsen kan inte sänka betyget eller något sånt. Verkligen synd att spanskläraren Mia ska få barn ... Inte för att hon ska få barn, för det e ju JÄTTEKUL!! Men det e synd för hon ska ju ha mammakedigt då, så till jul "slutar" hon, och jag vet inte bär eller om hon kommer tillbaka ... :'/ så vi kommer få en ny lärare då .. Men Mia e liksom den bästa läraren någonsin! :(
Känns som att jag har C i många ämnen, och det känns syperduperbra! :D

Åååååhh, håller på att virka en söt liten fillur, men jag failade med det ena benet och foten, så skulle ta hem nytt garn och göra om den, men nu hittar jag inte den ena ... Hmm... Jag vet inte vad det heter, men den ena pinnen man virkar med är borta :(:(:(

Aja, nu ska jag inte skriva mer, men ritade denna gubben i föregår när jag inte hade något att göra med bara en blyertspenna, vad tycks? :}D

Av Emma Olsson - 6 november 2012 07:25

Godmorgon solstråle!
Nu på morgonen ska tjejerna i vår klass åka och simma. Vi har sånt konstigt, så istället för att hela vår klass ska ha gympa tillsammans, är det så att vi tjejer i min klass måste ha gympa med tjejerna i en annan klass, eftersom den typ inte koncentrerar sig med killar eller något sånt ... Det suger, mycket roligare med klassen! D:
Aja, men simma kan jag! :p Gick på simning i typ 6 år innan jag slutade :D

Hejdo<3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards