eemmaatomlinson

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Emma Olsson - 4 november 2012 20:02

Idag va jag först med Mia, och vi skulle kolla på film men typ inget funkade ... Men vi kollade sen på lilla sjöjungfrun 2, ehehehehh :P
Sen pratade vi och höll på att göra flygplanet jättelänge :D:P

Sen gick Mia hem för att äta, och så skulle vi också äta. Vi åt pizza, så jag fick välja en pizza. Vi köpte 4 pizzor som va jättegoda!! Jag åt mest av den pizzan jag valde och någon sorts kebabpizza :D
Jag gick upp och kollade på awkward för min familj ville inte kolla på det på tvn där nere :(:p JAG ÄLSKAR AWKWARD! <3
Det finns också lite pizza till frukost imorgon, du kanske kan komma över för pizzaparty? xD

Hejdo <3

Av Emma Olsson - 4 november 2012 10:27

Igår kom Jesper, Jessica, Alexandra, Johanna, Johannas kompis och Jespers bror (fast han va här vara i en stund.) Pappa hade fixat kalkon och de hade med sig gås. Kalkonen var faktiskt jättegod, men gåsen var lite seg, men god. :p
Vid åttatiden så blev det strömavbrott i hela byn, och andra byar nära! Och det läskiga var - att förra lördagen blev det också strömavbrott när vi gick bus eller godis, och strömmen gick nästan EXAKT samma tid!! :O Och Doglaz blev lite räääädd :')
Men strömmen kom tillbaka ungefär en halvtimme eller så senare! :D:D

Till efterrätt blev det äpplepaj (:D:D) och det blev en hel äpplepaj över, så nu sitter jag och kollar på degrassi på MTV och äter äpplepaj med vaniljsås!! :D:P

Hejdo <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards