eemmaatomlinson

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Emma Olsson - 7 november 2012 21:29

Jaaaa, one directions nya skiva har kommit, "take me home". Jag ville förbeställa skivan, men hade inte råd ... :'/
Ääälskar de låtar som kommit ut innan omsom man hört (och sett)! Har just nu little things i huvudet, och har haft den i huvudet heeela dagen. Så kunde inte koncentrera mig så jättemycket på lektionerna ... Heheheheheh :S
Aja, har inte lyssnat på låtarna i skivan än, förutom de som kom ut innan. Fast jag har lyssnat på liiiite på några låtar. Men jag vill också att det ska bli en liten överraskning! Att första gången man lyssnar på deras nya låtar ska det vara lite speciellt (eheheh kanske lite freak) men jag menar att man inte bara rusar igenom låten, och sen nästa ...

Aja, här kommer lite superduperheta och fina bilder! :D

Av Emma Olsson - 7 november 2012 21:22

Jag har precis varit på scooter nu. Jag kom en halvtimme försent, men det va endå lungt, för det hade knappt ens börjat ... :S:)
Scoutledarna pratade om vad scouter handlade om, som är att hjälpa andra b.l.a Om några veckor ska vi göra något bra för andra, och patrullen jag är i bestämde att vi ska bjuda på bullar och glögg på en plats där hemlösa får mat och tak över huvudet. Jag tycker det låter väldigt trevligt! :D
Om jag själv skulle vara hemlös hade jag tyckt det va speciellt roligt om scouter kom med fika! :D

Vi gjorde också knopar, jag fick "om-lära" mig kärleksknopen och skostek' för jag kom inte ihåg dem :b
Men jag knöt mest robandknop* och gjorde ett hopprep av det, så det blev lite hopprephoppning också :P:D

Hejdo<3

Av Emma Olsson - 7 november 2012 16:02

Hejhej!
Idag var vår bildlärare Anne sjuk eller så, så vi hade ingen bild idag ... Först skulle vi egentligen ha halvklass, så gruppen jag e i skulle först ha musik sen bild, och de andra gruppen först bild, sen två timmars håla (inklusive lunch) men eftersom Anne är sjuk så fick den andra gruppen 3 timmars håla, och vi fick två. Några tjejerna i den andra gruppen gick hem till Filippa, och vissa andra åkte hem. Jag, Michelle och My gick till ICA och handlade 4 dounuts* och 4 vaniljmunkar :P Men vi orkade inte den sista vaniljmunken, så vi gav den till några killar i typ sexan eller något sånt :-b
Det va gooooooott. Men vi va så smarta och år det INNAN vi skulle äta skollunch, så ma förlorade aptiten vääääldigt mycket ... :/:P fast det va endå gott! Det va spagetti med någon svampköttfärs, som vi också har gjort i måndags på hemkunskapen :D


Uuuhhhhh, äter mellis nu, lite avundsjuk kaanske?? :D:P GLAAAASS <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards