eemmaatomlinson

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Emma Olsson - 5 november 2012 18:46

Nu har jag baaaakat, och de ser jättegoda ut! :D
Vi ska fika med dem sen ikväll :D:D

Av Emma Olsson - 5 november 2012 17:34

Jag ääälskar måndagar, inte själva dagen, utan lektionerna och så .. Först e det syslöjd på morgonen, sen antingen musik och NO, eller henkunskap, efter det är det lunch och sen är det mentorstid, och just nu på mentorstiden så jobbar vi med både engelska pjäser och disco som vi ska ha som juldisco. :D:D och på kvällen tränar jag taekwondo! Fast idag ska jag inte, för jag bakar till hemkunskapen (försenad läxa) och ska virka lite :S
Fast det e endå tråkigt med måndagar, eftersom sen kommer tisdag, onsdag, torsdag osv. ... :(
MEN JAG ÄLSKAR MÅNDAGAR!! När måndagen är slut, så längtar jag redan till nästa måndag igen!

Aja, nu ska jag fixa till mina grova tekakor och sätta in i ugnen, eftersom just nu är det bara "grova" och saknar "tekakor"! :P

Hejdo <3

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards