eemmaatomlinson

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Emma Olsson - 3 november 2012 15:45

Tjenatjena, nudushad tjej som skriver nu! :D:P
Om typ en timme kommer Jesper och Jessica och äter hos oss. Vi ska äta kalkon och gås .. Har aldrig ätit gås innan, det ska bli späääännande! :p
Hejdooo, skriver mer sen! <3

Av Emma Olsson - 3 november 2012 12:50

Reedigt god lunch ska det vara!! :D
(Det e broccoli och ost paj! :D:D)

Av Emma Olsson - 3 november 2012 12:16

JAG TÄNKER BARA ÄTA MIG TJOCK PÅ GODIS TILLS JAG FÅR BADA!!! Mina föräldrar tog bort vadkaret vi hade på nedervåningen och ersatte det med en dush, det värsta beslutet i hela deras liv!! Typ varje dag längtar jag efter att krypa ner i en varmt bad och bara slappna av ... BLÄÄÄÄ :(:(:(
Du tycker säkert jag e väldigt konstig. BUT THEN SO BE IT.

Av Emma Olsson - 3 november 2012 09:39

Godmorgon solstråleeee!!
Jag målade mina naglar igår, i one direction motiv, och tänkte fota och lägga in här ... Men det blev jättefult! :(:p
Nej guuuud, idag måste jag verkligen göra NOläxan! DET E BARA TVÅ DAGAR KVAR AV LOVET!? :O asså shiiiiiit ... ):

Och du som inte fick biljetter igår, jag håller tummarna för att du får idag! Och glöm INTE kolla på tv 4 vid tio eller så, dem har intervjuvat dem!! Shit, kommer fangirla över tvn ... :P

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards