eemmaatomlinson

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Emma Olsson - 15 november 2012 18:43

Har varit på konfirmationsmöte nu, idag va vi i kyrkan och pratade om begravning och sånt ... Det va tråkigt, och sorgligt. Vill liksom inte att de ska prata om sånnt.. :/
Sen hade vi en begravning för ett gosedjur som e typ konfirmationens maskot :b

Vi ska på gudstjänst på söndag, och jag är en av de som ska bära ljus, och gudstjänsten börjar klockan elva, och vi ska vara där TJUGO I TIO!! För att öva på att bära ljus i en halvtimme, men jag har redan gjort det två gånger så jag vet ju hur man gör och så ... Sen när klockan är kvart över tio ska vi som bär ljus och sånt bara sitta och vänta på att gudstjänsten ska börja i trekvart ... Så *piiiiiiiip* onödigt!!! :(

Av Emma Olsson - 15 november 2012 15:56

Idag har det varit en jooobbig och tråkig dag. Första lektionen va NO, och vi hade ett jättestort prov på matspjälkningen, näringsämnen OCH andningen... Trodde jag inte alls skulle klara det, men tror iaf att jag får ett E! :D:D:D
Sen provet va typ alla i klassen helt trötta... :b

Nu sitter jag och Louise och väntar på den försenade bussen... För vi ska på konfirmationsmöte! :-)

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards