eemmaatomlinson

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Emma Olsson - 2 november 2012 22:10

Kära läsare, jag blir så sjukt glad när jag ser siffran för unika läsare öka!
Idag har det varit 11 personer inne på min blogg, det e rekord för mig!! Jag blir så sjukt glad utav detta, denna dagen är den absolut bästa på länge! :D<3

Av Emma Olsson - 2 november 2012 18:29

Hejho alla fina läsare!   


Vid tretiden gick jag med Doglaz till mormor, hon har stickat en mössa till mig som jag har på mig nu    Sen spelade vi yatzy och åt fika :D:D

Mamma kom och hämtade mig när jag skulle hem vid femtiden så jag behövde inte gå hela vägen hem med Doglaz.. :D


För en stund sen spelade jag kort med min bror Patrik, jag looosade (  ) men jag vann faktiskt ett kortspel!   


Nu ska jag äta, hejdddooooo   

Av Emma Olsson - 2 november 2012 14:56

Jag kan inte bestämma mig! Jag har gjort några headers, men vilken tycker ni jag ska byta till?? Kommentera vilken du tycker, 1, 2 eller 3 i ordningen som dem läggs upp! :D

Av Emma Olsson - 2 november 2012 13:29

Till dagens ära blir dagens låt ... LITTLE THINGS utav one direction! 

Av Emma Olsson - 2 november 2012 09:24

WWWWWAAAAAAAAAWABBADABBADOOOOOOWIIIIHHOOOOOOOOJAAA
AAAAAAAAAAAYEEEEESSSSSSSSSSSSSSWWWWWWIIIIIIIIIIIII
IIIWOOOOOOOOWWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOBOBOBOBOBOBOBOBOB
DOOOOOOOOOOOO!!!! 


JAG OCH FILIPPA HAR BILJETTER TILL ONE DIRECTIONS KONSERT I STOCKHOLM, DEN ÅTTONDE MAJ 2013!!!!! JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR     


omg, jag gick in på ticnet typ kvart över 8, och kom in, och sen när man skule köpa biljetter kom jag jättelångt fram i kön!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

vi ska sitta på läktare 1!         


JAG DÖÖÖÖÖÖÖR NUUUUUUUUUUUUUUUU 

Av Emma Olsson - 2 november 2012 07:03

Godmorgon solstråle!

Idag släpps biljetterna till one directions konsert i friends arena, det e därför jag e uppe så sjukt tidigt på ett lov! Jag och Filippa ska dit och se dem, om det går :D
Det enda som suger e att friends arena ligger i Stockholm ... :(
Snälla håll alla era tummar för att vi får biljetter!! :'D

Presentation


Halloj, jag är en glad skåning som älskar taekwondo och sina vänner! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Både JB och 1D kommer och spelar i Sverige 2013, vem vill du helst se?
 ONE DIRECTION
 JUSTIN BIEBER

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv gärna något i gästboken ♥

Översätt min blogg till olika språk


Ovido - Quiz & Flashcards